Flyttefirma Ballerup
Gratis flyttekonsulent, der kan estimere den helt rigtige pris.
SE REFERENCER
Case på flytning nær Ballerup
Vi havde en særlig opgave, hvor vi skulle hjælpe en virksomhed med at flytte. Vi skulle rykke virksomhedens inventar fra et 600 kvm. kontor, til helt nye lokaler på over 1000 kvm.
Arbejdet blev klaret på en klassisk re-location facon, hvor vi sørget for hele flytningen. Vi klaret alt, både nedpakning af inventaret, transporten til det nye kontor, udpakning af inventaret, og så handyman arbejde for at få det hele sat på plads.
Virksomheden gav os nøglerne kl. 15.00 om Fredagen, hvor vi blev færdig med den sidste del af flytningen kl. 7.00 Mandag morgen, så alt var klar før medarbejderne mødte ind på arbejde.
Du kan se vores case video til højre, hvor vores flytteansvarlige partner, Mick Guldbach, fortæller om hans oplevelse med flytningen.
Et Flyttefirma i Ballerup med fleksible løsninger
Vores kunder i Ballerup sætter stor pris på, at de kan regne med det tilbud, som de får. Det ved vi af erfaring.
Derfor sørger vores flyttekonsulenter altid for, at vores kunder allerede fra starten af får et tilbud til den helt rigtige pris. Her bliver alt regnet med, når du modtager flyttetilbuddet, og på den måde får du ikke nogen ubehagelige overraskelser med hensyn til prisen.
Det billigste flyttefirma tilbud er ikke altid det bedste
Der er mange mennesker vi møder, som desværre engang har valgt impulsivt at sige ja til det billigste tilbud, fordi det blot er en flytning.
De har så stået efterfølgende med en skade på f.eks. deres tv, som ikke blev dækket af flyttefirmaet. Det er lige en ekstra regning på over 1.000 kr for “uforudsete udgifter”, eller i grovere træk hos et flyttefirma, hvor de vil have 10.000 kr. ekstra for at udlevere tingene.
Så blev den flytteløsning lige pludselig ikke så billig, som man havde troet den ville være.
Det er derfor vores flyttefirma altid sørger for, at vores kunder har helt styr på, hvilken aftale de går med til. Det gælder både i Ballerup og hele Sjælland.
Enten er det win/win eller ingen aftale
Holger Danske i Ballerup siger sjældent nej til en flytteopgave. Vi hjælper faktisk så mange kunder, som vi overhoved kan. Dog er vi fastsat på, at den bedste måde at drive en succesfuld virksomhed på er, at en aftale enten er win/win eller ingen aftale. Det skal både give mening for vores kunder og os som flyttefirma, at der bliver lavet en flytteaftale, som begge parter kan være enige omkring.
Det kan vi opnå som flyttefirma, ved at give vores kunder den mest exceptionelle flytteoplevelse, som de ikke kan få fra andre flyttefirmaer.
Holger Danske med 40 års erfaring i Ballerup
Vores flyttefirma har mere end 40 års erfaring i Ballerup. Vi sørger for, at vores kunder får det bedste kvalitetsarbejde til konkurrencedygtige priser, hvor vi altid sikrer at overholde de aftalte betingelser og leveringstider.
Holger Danske Flytteforretning kan klare alle slags flytninger, både små lejligheder inde i byen og store lagerhaller. Vi har vores egne lagerhaller, som er opvarmet og konstant overvåget, og sørger for, at dit inventar kan blive leveret hurtigt, når du engang skal bruge det igen.
Kvalificeret flyttemænd i Ballerup med uddannelse
De fleste af vores ansatte flyttemænd har gennemgået en 3 1/2 års flytteuddannelse, og det sikrer, at vi har de rette kvalifikationer, så vi kan yde en professionel service til vores kunder.
Derudover har vi altid tre lærlinge under uddannelsen, som former sig efter vores værdier og måde at flytte på. Vi tager også imod praktikanter, og har vores helt egen mentorordning, der sikrer vores medarbejders udvikling.
Få hjælp af de mest rutineret og omhyggelige flyttemænd i Ballerup
Hos Holger Danske Flytteforretning i Ballerup kan du være sikker på, at vi bestræber os efter at give dig den bedste kundeoplevelse. Vores mål er at give dig en meget sikker, ordentlig og effektiv flytning.
Derfor har vi de bedste og mest rutineret flyttefolk i Ballerup, som leverer dine ting med præcision, forsigtighed og respekt, så du kan få den bedste flytteoplevelse.
Det er ikke et eventyr at flytte
Det er ikke noget eventyr at flytte, og det kan blive noget af en udfordring, som kan afhænge af hvor meget der skal flyttes. At stå for en flytning selv, hvor man skal flytte fra en lejlighed over til en ny, kan medfølge en øm ryg og ridsede møbler og eventuelle gulve.
For at undgå at dette sker, så er det altid en god ide, at alt flytning bliver assisteret af professionelle flyttefolk.
Mange flytteforretninger at vælge imellem
Der er et hav af flytteforretninger i Ballerup, og det kan derfor være svært at finde ud af, hvilken flytteforretning man skal vælge. Det er altid vigtigt, at du først overvejer, hvilke services du præcist har brug for fra en flyttemand, og hvad prisen skal være.
Hvis det er privatflytning du er på udkig efter, hvor du skal have hjælp til flytning af lejlighed, eller om det er erhvervsflytning, hvor du skal flytte kontor, så er det vigtigt at vælge den flytteservice, som passer dig.
Hvad siger kunderne i Ballerup?
★★★★★
Rigtig god oplevelse
★★★★★
Effektiv flytning
★★★★★
Nem flytning
Vores handymænd kan få det hele på plads
Hos Holger Danske er vi meget opmærksom på at levere den gode service til kunderne. I forbindelse med din flytning, så tilbyder vi også en række andre services, blandt andet handymand service fra en af vores flyttemænd i Ballerup. De kan hjælpe dig med en lang række handyman opgaver, hvor du kan få hjælp med f.eks. installation af vaskemaskinen, afmontering af loftslampe eller væg-tv, eller eventuelle reoler der skal skilles ad og pakkes ned.
Så længe opgaverne ikke kræver en særlig håndværkeruddannelse, og det kan gøres forsvarligt, så kan vi klare det for dig.
Vi tilbyder også viceværtsservice
Vores flytteforretning tilbyder også en handyman, der er specialist inden for ejendomsservice. Her kan du få hjælp, fra en af vores handymænd, med bl.a.:
- Vedligeholdelse og småreparationer
- Vedligeholdelse af både indendørs- og udendørs arealer
- Tilsyn med installationer, f.eks. fjernvarme
- Tilsyn med containere, storskrald osv.
- Eventuelle småopgaver, f.eks. opsætning af navneskilte
- og meget mere!
Viceværtsservice hos os koster 400 kr. plus moms på timebasis. Her tilbyder vi også en fast viceværtsordning, der kan dække alle dine og ejendommens behov, til en meget skarp pris.